ארנקים מעור אמיתי

ארנק עור לגבר אם תסתכלו בכיסים שלכם, כנראה שתמצאו לפחות שלושה דברים: סמארטפון, מפתחות, וארנק. קשה להאמין כמה קשה לנו להסתדר ללא שלושת הפריטים הללו. הארנק הפך להיות פריט אופנה אוניברסלי כל כך כשמדובר במוצרים שאנשים נושאים בחיי היומיום. לא משנה מהי העבודה שלכם או איך והיכן אתם מבלים או נמצאים, כנראה שבשלב מסוים תצטרכו קרא עוד >>

ארנק עור לגבר

אם תסתכלו בכיסים שלכם, כנראה שתמצאו לפחות שלושה דברים: סמארטפון, מפתחות, וארנק. קשה להאמין כמה קשה לנו להסתדר ללא שלושת הפריטים הללו. הארנק הפך להיות פריט אופנה אוניברסלי כל כך כשמדובר במוצרים שאנשים נושאים בחיי היומיום. לא משנה מהי העבודה שלכם או איך והיכן אתם מבלים או נמצאים, כנראה שבשלב מסוים תצטרכו ארנק. הוא מכיל כל כך הרבה דברים אישיים: כרטיסי אשראי, רישיון נהיגה, שטרות כסף, מטבעות, כרטיסי ביקור וכנראה גם את תעודת הזהות שלכם. אין ספק שארנק הוא אחד מהפריטים החשובים ביותר שיש לכם וכדאי שתקדישו לו קצת תשומת לב…

למה לבחור דווקא בארנק עור?

עור נחשב לחומר הגלם הטוב ביותר עבור ארנקים. עור הינו החומר הראשון בו יוצרו ארנקים לפני מאות שנים, וגם כיום ארנק עור נשאר הפופולרי ביותר. שום דבר לא יכול להתעלות על היופי של ארנק לגבר מעור אמיתי בעל מבנה מושלם ותפור במיומנות גבוהה.

מה הם ההבדלים בין ארנקי עור שונים?

לא כל ארנק עור דומה באיכותו. עור הוא חומר טבעי המגיע בכל הצורות והאיכויות. סוג ואיכות העור ממנו עשוי הארנק יכולים להפוך אותו לארנק הטוב ביותר שיש או לסתם ארנק ממוצע. ישנם סיווגים רבים של עור כחומר גלם. הסיווג החשוב ביותר מבוסס על החלק של עור בעלי חיים ממנו עשוי העור, עוביו של העור ומאיזה בעל חיים הופק העור לארנק. קיימים מותגים רבים לארנקים ומומלץ לבחור יצרן ידוע ואיכותי.

iBags היא חנות תיקים מבית קל-גב המשווקת מוצרים ומותגים איכותיים במחירים אטרקטיביים. אצלנו האיכות היא ללא תחרות, אנו משקיעים שעות עבודה רבות בבדיקת המוצרים שבאתר ושולחים את כל המוצרים החדשים לבדיקות חיצוניות. היו בטוחים שהמוצר שקניתם אצלנו הוא באיכות הגבוהה ביותר. החזרות בקלות נטולת מאמץ. אם קניתם מוצר והתחרטתם, אין שום בעיה, היכנסו לעמוד מדיניות ההחזרות שלנו ותוכלו להחזיר את המוצר בהליך פשוט וקל. בשבילנו צרכי הלקוח הם מעל לכל ולכן אנו דואגים להתאים לו את המוצר הטוב ביותר עבורו. אנו מקפידים לשמור על מחירים משתלמים, תודעת שירות גבוהה ומקצועיות ללא פשרות. אם אתם מחפשים ארנק עור לגבר, הגעתם לכתובת הנכונה! נשמח לענות לשאלותיכם בטלפון: 0546657827 או צרו קשר כאן.