תיק צד מותג

תיקי צד מותגים אין שום סיבה שתעשו את הבדיקה הזאת בעצמכם, אבל אתם יכולים לקחת כאן את המילה שלנו – מרבית המותגים הפועלים בשוק התיקים לגברים ולנשים, מחזיקים גם כמה קולקציות של תיקי צד. לכאורה פרט לא ממש מעניין ואולי אפילו די טריוויאלי. יחד עם זאת, כשבוחנים את השוק הזה יותר לעומק, מגלים שבקטגוריה קרא עוד >>

תיקי צד מותגים

אין שום סיבה שתעשו את הבדיקה הזאת בעצמכם, אבל אתם יכולים לקחת כאן את המילה שלנו – מרבית המותגים הפועלים בשוק התיקים לגברים ולנשים, מחזיקים גם כמה קולקציות של תיקי צד. לכאורה פרט לא ממש מעניין ואולי אפילו די טריוויאלי. יחד עם זאת, כשבוחנים את השוק הזה יותר לעומק, מגלים שבקטגוריה של תיקי צד מותגים מעטים מאוד נחשבים למותגים המובילים, שיודעים להציע חבילת ערך שאף מותג אחר לא מציע. מעבר לכך, את המותגים האלה אתם אולי כלל לא מכירים – אתם לא מכירים אותם מקטגוריית החולצות והמכנסיים וגם לא מקטגוריית ההנעלה – המדובר במותגים שבנו את עצמם בשוק התיקים ובדרך כלל בנישה מאוד ספציפית כמו הנישה של תיקי הצד.

בחירת תיק צד מתחילה בבחירת החנות בה נקנה אותו

בדרך כלל, כאשר אנו ניגשים למשימה של בחירת תיק צד, יש לנו בראש כבר קונספט כלשהו של תיק שהיינו רוצים. אולי זה תיק שראינו על מישהו אחר והלוק מאוד מצא חן בעינינו. אולי זה לוק שנחשפנו אליו בעיתון או אולי באיזה סרט קולנוע ועצם המחשבה שלנו נושאים אותו על כתפנו עושה לנו הרגשה טובה. אבל בסופו של דבר, את הבחירה אנחנו עושים בחנות מול מדף התיקים ובדיוק מהסיבה הזאת, חשוב מאוד לבחור את החנות שבשעריה אנחנו בוחרים להיכנס. בחירה זו, עוד לפני שבחרנו את התיק עצמו, היא שתכריע את מבחר הדגמים שיעמוד לרשותנו כמו גם את המחיר שנשלם ואת השירות שנקבל. אז איזו חנות מתאימה למשימה? ככל שהחנות מציעה התמחות ממוקדת יותר בעולם התיקים, כך הסיכוי שתמצאו בה בדיוק את התיק שתהיו מאושרים איתו, הוא גדול יותר וכמובן, להיפך.

הכרת המותגים החזקים בתחום

כאמור, בקטגוריה של תיקי צד מותגים רבים מציעים את מרכולתם, אך רק בודדים נחשבים למותגים מובילים ומבוקשים. זה לא אומר שאתם צריכים כעת לעשות מחקר לגבי כל המותגים הפעילים בתחום וללמוד מהו האופי העיצובי שבו דוגל כל מותג, אבל זה בהחלט אומר שאתם רוצים להכיר שניים שלושה מותגים חזקים ומובילים בתחום זה. ידיעה זו תסייע לכם גם בבחירת החנות הנכונה לכם – חנות שלא מחזיקה אף לא מותג מוביל אחד בתחום, היא כנראה לא החנות שבה תמצאו את מה שאתם מחפשים. ידיעה זו תסייע לכם גם לעשות את הבחירה המתאימה לכם ביותר, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונלית, בתחום שמן הסתם, אין לכם שום היכרות עמו.

אצלנו בחנות התיקים האופנתיים iBags תוכלו למצוא מבחר גדול של תיקי צד לגברים ולנשים, תיקי צד קומפקטיים ליום יום ולבילויים וכן תיקי צד רחבים למחשבים ניידים ומסמכים. הזמינו כאן ועכשיו את התיק המועדף עליכם ונצלו עד תום את מחירי המבצע האטרקטיביים של iBags, את המבחר הטוב ביותר בשוק ואת המשלוח המהיר עד פתח הבית שלכם.