תיק צד לגברים מותגים

תיק צד לגבר מותג כולנו מרגישים את זה, אבל מרביתנו לא מודעים לכך – לכל סגנון של תיק יש אמירה שונה שהוא מספר לנו על האדם הנושא אותו. כך למשל, אדם הנושא תיק גב על גבו, משדר אורח חיים ביזי ואקטיבי בעוד אדם הנושא תיק צד קטן על כתפו, משדר אורח חיים יותר אלגנטי ובעל קרא עוד >>

תיק צד לגבר מותג
כולנו מרגישים את זה, אבל מרביתנו לא מודעים לכך – לכל סגנון של תיק יש אמירה שונה שהוא מספר לנו על האדם הנושא אותו. כך למשל, אדם הנושא תיק גב על גבו, משדר אורח חיים ביזי ואקטיבי בעוד אדם הנושא תיק צד קטן על כתפו, משדר אורח חיים יותר אלגנטי ובעל סטאטוס. אם רוצים, אפשר לחפור בפסיכולוגיה של העניין ולגלות למשל שעובד יהיה זה שיישא את כלי העבודה בעוד המנהל יהיה זה שיישא את הפנקס והמסמכים. אבל כשעושים בחירה אופנתית, כדאי להימנע מניתוחים פסיכולוגיים ולהתמקד יותר בהרגשה הפנימית – תיק צד לגבר מותג או לא מותג, ייראה תמיד יותר אלגנטי מאשר תיק גב.

שני סוגים של תיקי צד לגבר

תלוי בפרמטר שעל פיו אנו ממיינים את כל דגמי תיקי הצד, את שלל הדגמים הקיימים ניתן לחלק כמובן להרבה יותר סוגים של תיקים, אבל בגדול, ישנם שני סוגים מרכזיים של תיקי צד – תיקי צד קטנים ותיקי צד גדולים. תיק צד קטן הוא השיא של הלוק האלגנטי אותו יודעים תיקי צד להעניק לנו. תיק כזה ישמש אותנו בדרך כלל כדי לשאת את הטלפון, צרור מפתחות, חבילת מסטיקים, יומן קטן ואולי כמה חפצים קטנים שאנו אוהבים לשאת איתנו לכל מקום. תיק צד גדול, לעומת זאת, נועד בעיקרו לשאת חומרים המיועדים לעבודה – מחשב נייד, תיקיות מסמכים, קלסרים וכן הלאה, לצד כמובן כל החפצים האישיים שנכנסים גם הם בתיק. אז מה הכלל? ובכן, אם חשוב לכם הלוק ואם אתם רוצים לאמץ לעצמכם את הלוק האלגנטי, הכלל אומר שכל עוד אתם לא צריכים את התיק הגדול, אתם בוחרים תמיד בתיק הקטן.

מהם המותגים המובילים בתיקי צד לגברים?

ובכן, גם בבחירת תיק צד לגבר מותג יכול לשחק תפקיד מפתח ולסייע לנו לעשות את הבחירה הנכונה עבורנו. מן הסתם, כל מותג תיקים הפעיל בשוק, מחזיק לפחות קולקציה אחת של תיקי צד לגברים ולכן המבחר שבאמת עומד בפנינו הוא עצום. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים את המותגים המובילים בקטגוריה זו, מותגים כמו Marco Polo או HEDGREN הם בהחלט מותגים מובילים, שאולי לא תפגשו אותם בקטגוריית החולצות, המכנסיים והנעליים, אבל בתיקי צד הם אלו שיודעים להציע לכם את השילוב האולטימטיבי של שיק אלגנטי, איכות מבנית ופונקציונלית וגזרה עכשווית.

אצלנו בחנות התיקים האופנתיים iBags תוכלו למצוא מבחר גדול של תיקי צד לגברים ולנשים, לצד כמובן מגוון רחב של תיקי גב, כתף, יד, ארנקים ועוד. תיק צד מעור, מבד, בגוונים אלגנטיים או שיקיים, כאן באתר iBags תוכלו למצוא מבחר גדול של תיקי צד לבחירתם, ליהנות ממחירי מבצע אטרקטיביים וממשלוח מהיר וישיר של התיק עד פתח הבית. אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו ובתוך ימים, תוכלו ליהנות מתיק צד חדש ואלגנטי על כתפכם.