תיק נשים Guess

תיקי נשים Guess ישנם כמה עולמות צרכניים בהם משחקים המותגים תפקיד חשוב ואחד מהם הוא ללא ספק עולם האופנה. בתוך עולם האופנה, קטגוריית התיקים ובמיוחד תיקי הנשים, היא קטגוריה שבה המותג הוא לא רק חשוב, אלא ממש קריטי וזאת סיבה מספיק טובה לכוון כל בחירה שאת עושה בקטגוריה זו, גם ובעיקר סביב המותג מאחורי התיק. קרא עוד >>

תיקי נשים Guess

ישנם כמה עולמות צרכניים בהם משחקים המותגים תפקיד חשוב ואחד מהם הוא ללא ספק עולם האופנה. בתוך עולם האופנה, קטגוריית התיקים ובמיוחד תיקי הנשים, היא קטגוריה שבה המותג הוא לא רק חשוב, אלא ממש קריטי וזאת סיבה מספיק טובה לכוון כל בחירה שאת עושה בקטגוריה זו, גם ובעיקר סביב המותג מאחורי התיק.
לצפיה במוצרים לחצו כאן

מותגי תיקים – מדוע הם כל כך חשובים?

בואו נשים את הדברים על השולחן: אם את מחפשת תיק נוח ופונקציונלי, תיק גב הוא הפתרון הטוב ביותר בשבילך, אלא שמרבית הנשים עדיין מעדיפות דווקא תיקי צד ולא בכדי. תיקי צד הם תיקים מעוצבים בעלי מסר אופנתי שונה לחלוטין מתיק גב וכשמסר אופנתי הופך להיות המפתח, זה גם המקום בו המותגים משתתפים בהכרעה. מותגים שונים מציעים קווים שונים של עיצוב, סגנונות שונים של עיצוב, רמות שונות של איכות וכמובן רמות שונות של תמחור. בתוך כל בליל המותגים הזה, מותג Guess האמריקאי, שהפך בשנים האחרונות לכוכב בעולם האקססוריז ובתחום התיקים בפרט, הצליח לייצר שליטה כמעט מלאה בקטגוריית תיקי נשים Guess, שמתחברים בצורה טובה יותר לטעמים, לסגנונות ולציפיות המחיר והאיכות של מרבית הנשים.

מה התיק המתאים לך? תלוי מהו המותג

בהתאם לכל מה שאמרנו קודם לכן, בבחירת תיק נשים חשוב להתמקד תחילה סביב המותגים שאותם את אוהבת וכן, אלה יכולים להיות מספר מותגים ולא רק מותג אחד. בתוך המותגים האלה תוכלי בוודאות למצוא את הדגם הספציפי והעיצוב הספציפי, שעונה למצב הרוח האופנתי הנוכחי שלך. מותג הוא בעצם סמל שמשקף שורה ארוכה של ערכים, בהם גם עיצוביים ואסתטיים וככזה, עצם הבחירה שלנו במותג מסוים מהווה מרכיב מרכזי בתהליך הבחירה כולו. על פי סטטיסטיקת המכירות של מותגי התיקים השונים בקרב נשים, הסיכוי הטוב ביותר שלך למצוא את התיק הנבחר שלך, מסתתר היכן שהוא על מדפי תיקי Guess.

אצלנו בחנות התיקים iBags תוכלי למצוא מבחר גדול של תיקי נשים, תיקי צד לנשים, תיקי גב מעוצבים לנשים, פאוצ’ים לנשים ועוד. כל התיקים עומדים בסטנדרטים גבוהים של עיצוב ואיכות וכולם מגיעים מבתי אופנה של הקצה העליון ושל מותגי מיינסטרים אהובים ובכלל זה גם תיקי נשים Guess במבחר גדול של דגמים ועיצובים. הזמיני כאן ועכשיו את התיק האהוב עלייך ואנו ב-iBags נדאג לשלוח לו אותו במשלוח מהיר וישיר עד פתח הבית.