מזוודות גדולות במבצע

מזוודות גדולות אז אתם מתכננים נסיעה משפחתית גדולה ואחת השאלות שמעסיקה אתכם, גם אם לא המטרידה ביותר שבהן, היא האם נכון יותר לקחת לכל בן משפחה מזוודה אחת קטנה או שכדאי לרכז את כל הפריטים בשתיים שלוש מזוודות גדולות שישרתו את כל בני המשפחה. ובכן, התשובה היא שאין תשובה אחת נכונה לכולם, אבל יש בהחלט קרא עוד >>

מזוודות גדולות

אז אתם מתכננים נסיעה משפחתית גדולה ואחת השאלות שמעסיקה אתכם, גם אם לא המטרידה ביותר שבהן, היא האם נכון יותר לקחת לכל בן משפחה מזוודה אחת קטנה או שכדאי לרכז את כל הפריטים בשתיים שלוש מזוודות גדולות שישרתו את כל בני המשפחה. ובכן, התשובה היא שאין תשובה אחת נכונה לכולם, אבל יש בהחלט הבדל בין שתי האפשרויות ולאחר שתבינו את ההבדל הזה, תוכלו גם אתם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

אז מזוודה גדולה אחת או כמה קטנות?

ובכן, כשבוחנים את ההבדל בין שתי האפשרויות הללו, מייד עולים במוחנו שני הבדלים עיקריים: נוחות ויעילות. מבחינת נוחות, אין כל ספק שמזוודה פרטית ונפרדת לכל בן משפחה היא האופציה הנוחה יותר. כל אחד אחראי לחפציו ויכול לקחת איתו את חפציו בצורה נוחה ועצמאית. מצד שני, מבחינת חיסכון במקום, דווקא הפתרון של מזוודות גדולות במקום הרבה מזוודות קטנות הוא הפתרון הנכון יותר. כעת, עליכם לעשות את החשבון האם חשובה לכם יותר הנוחות או היעילות ויותר מכך, האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לחשוב על נוחות או שאתם מוגבלים על ידי שיקולי יעילות. כך למשל, אם אתם יוצאים לטיול שכרוך בנסיעה ברכב פרטי, אתם בהחלט רוצים לחשוב על נושא המקום שיתפסו המזוודות ברכב. אם לעומת זאת, לא צפויה לכם בעיה של מקום ומרחב אחסון, מזוודה קטנה לכל בן משפחה יכול להיות הפתרון המתאים לכם יותר.

ויש גם את עלות המזוודות עצמן

לא תמיד אנחנו רוצים להודות בזה, אבל החלטות רבות שאנו מקבלים, מבוססות על המחיר שעלינו לשלם עליהן. גם בבחירת מזוודות, פרט לשיקולי הנוחות והיעילות של נשיאת המזוודות והובלתן, עלינו לקחת בחשבון את המחיר שנשלם עבורן. עם תגי מחיר שנעים בטווחים של מאות שקלים למזוודה, שיקול העלות בהחלט הופך לשיקול מכריע, שיש להתחשב בו. בהיבט זה צריך להכיר את כלל הברזל הפשוט: מזוודה גדולה אחת בעלת נפח אחסון מסוים, תהיה תמיד זולה יותר משתיים או שלוש מזוודות קטנות שמספקות יחד את אותו נפח אחסון. המשמעות היא שרכישה של שתיים שלוש מזוודות גדולות תהיה זולה יותר משמעותית מאשר רכישה של שש שבע מזוודות קטנות. מאחר ואחסון במזוודה גדולה הוא גם יותר יעיל, זה אומר שברכישת מזוודה גדולה, תידרשו לפחות נפח אחסון בסך הכל וגם לכך יש השפעה על המחיר שתשלמו עבור המזוודה.

בכל מקרה, אצלנו בחנות התיקים האופנתיים iBags, תוכלו למצוא מבחר גדול של מזוודות בגדלים שונים ובנפחי אחסון שונים כמו גם בעיצובים וגוונים שונים. המזוודות בחנות iBags עומדות כולן בסטנדרטים גבוהים של איכות וחוזק מבני וכולן תשרתנה אתכם לאורך שנים ארוכות, גם אם אתם נוטים לנסוע לא מעט לחו”ל. הזמינו כאן ועכשיו את המזוודות המתאימות לכם וקבלו אותן במשלוח מהיר וישיר עד פתח הבית.