ארנקים ממותגים, מיוחדים ואפילו זולים

ארנקים התלבשתם באופן חגיגי לכבוד הדייט, התגלחתם, שמתם אפטר-שייב, הגעתם למסעדה והכל היה ממש מושלם, ארוחה לאור נרות, יין מצוין, האוכל היה טעים ומעודן, הכל הלך כמו שתכננתם, הערב הרומנטי מתקרב לסיומו, הגיע הזמן לשלם את החשבון עבור הארוחה המדהימה… אתם שולפים את הארנק המרופט מהכיס האחורי, אתם רואים הרמת גבה, איך לא חשבתם על קרא עוד >>

ארנקים

התלבשתם באופן חגיגי לכבוד הדייט, התגלחתם, שמתם אפטר-שייב, הגעתם למסעדה והכל היה ממש מושלם, ארוחה לאור נרות, יין מצוין, האוכל היה טעים ומעודן, הכל הלך כמו שתכננתם, הערב הרומנטי מתקרב לסיומו, הגיע הזמן לשלם את החשבון עבור הארוחה המדהימה… אתם שולפים את הארנק המרופט מהכיס האחורי, אתם רואים הרמת גבה, איך לא חשבתם על זה קודם? בדייט הבא כבר תגיעו עם ארנק שמתאים לאירוע ולא תתביישו בארנק שאינו הולם, הרי בסופו של דבר הארנק הוא הבן לוויה היומי שלכם…. זה הזמן לשדרג לארנק חדש ואיכותי.

אז איך לבחור את הארנק הנכון?

ארנק הוא ללא ספק אחד הדברים האישיים ביותר שיש. אתם לא רק מחזיקים בו את תעודת הזהות שלכם והרישיון נהיגה, אלא גם מדבר רבות עליכם כאדם – מה אתם משדרים לעולם – מבולגנים או מאורגנים? לכן, לפני קניית ארנק, חשוב לדעת מה אתם מחפשים. קיימים אלפי סוגים ודגמים של ארנקים, ישנם כמה פרמטרים שיעזרו לכם להחליט על הארנק שהכי מתאים לכם.

  • חומר גלם – קיימים סוגים רבים של חומרי גלם (ארנקי עור, בד, סינתטיים, עור מלאכותי ועוד) עליכם להחליט מהו החומר מהתאים לצרכים שלכם ולהעדפות שלכם.
  • מבנה הארנק – למרות שמרבית הארנקים נראים דומים אחד לשני, עדיים קיימים הבדלים רבים במספר
  • עיצוב – ההמלצה שלנו היא לשמור על מראה פשוט ונקי. שילובי צבעים משוגעים והדפסים מומלץ להשאיר לחולצות ותיקים.
  • מחיר – מגוון המחירים של ארנקים הוא עצום – ניתן למצוא ארנק איכותי במחיר אטרקטיבי אם תבצעו סקר שוק והשוואת מחירים בין המותגים השונים.

iBags היא חנות תיקים מבית קל-גב המשווקת מוצרים ומותגים איכותיים במחירים אטרקטיביים. אצלנו האיכות היא ללא תחרות, אנו משקיעים שעות עבודה רבות בבדיקת המוצרים שבאתר ושולחים את כל המוצרים החדשים לבדיקות חיצוניות. היו בטוחים שהמוצר שקניתם אצלנו הוא באיכות הגבוהה ביותר. החזרות בקלות נטולת מאמץ. אם קניתם מוצר והתחרטתם, אין שום בעיה, היכנסו לעמוד מדיניות ההחזרות שלנו ותוכלו להחזיר את המוצר בהליך פשוט וקל. בשבילנו צרכי הלקוח הם מעל לכל ולכן אנו דואגים להתאים לו את המוצר הטוב ביותר עבורו. אנו מקפידים לשמור על מחירים משתלמים, תודעת שירות גבוהה ומקצועיות ללא פשרות. אם אתם מחפשים ארנקים איכותיים, הגעתם לכתובת הנכונה! נשמח לענות לשאלותיכם בטלפון: 054-6657827 או צרו קשר כאן.